فلفل قرمز یکی از گیاهان بسیار مفید درمانی است. فلفل قرمز باید از فلفل سیاه یا خردل که هر یک به نوعی در رده چاشنی‌های تند قرار می‌گیرند، تفکیک شود. فلفل قرمز به عنوان مسکن و آرامبخش عمل می‌کند و محرک نیست. به عنوان مثال، می‌توان فلفل قرمز را بر روی زخم‌های باز قرار داد و از آن بهره برد، در حالی که خردل و فلفل سیاه خواص درمانی ندارند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع دانه فلفل قرمز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فلفل قرمز یکی از گیاهان بسیار مفید درمانی است. فلفل قرمز باید از فلفل سیاه یا خردل که هر یک به نوعی در رده چاشنی‌های تند قرار می‌گیرند، تفکیک شود. فلفل قرمز به عنوان مسکن و آرامبخش عمل می‌کند و محرک نیست. به عنوان مثال، می‌توان فلفل قرمز را بر روی زخم‌های باز قرار داد و از آن بهره برد، در حالی که خردل و فلفل سیاه خواص درمانی ندارند.

دانه فلفل قرمز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



پماد فلفل قرمز براي رماتيسم و التهاب به صورت استفاده خارجي و در برخي موارد حتي به صورت داخلي بسيار مفيد است. مصرف فلفل قرمز علاوه بر آرامبخشي و افزايش نيرو، خاصيت ضد اسپاسم را نيز دارد و براي كليه، طحال و لوزه معده بسيار مفيد است.

در موارد يبوست، مصرف گرد فلفل قرمز با دوز بالا (بين ۱۰۰۰ تا ۶۰۰۰ ميلي گرم) مي‌تواند به طور سريع تأثير درماني داشته باشد. البته، دوز بالا براي افراد مختلف ممكن است متفاوت باشد. همچنين، در موارد حملات خفگي در افراد مبتلا به آسم، فلفل قرمز مفيد است (با فرض عدم وجود حساسيت به فلفل قرمز). اين ماده مي‌تواند در درمان اسهال ساده يا اسهال خوني نيز مصرف شود. تحقيقات علمي اخيراً نشان داده است كه فلفل قرمز بهترين داروي ريه و خلط آور قوي است و براي پيشگيري و تسكين برونشيت مزمن مفيد است و همچنين اثر ضد احتقان دارد.

اگر هفته‌اي سه بار غذاي تند با فلفل قرمز مصرف شود، مي‌تواند منجر به رهاسازي مجاري تنفسي از احتقان شود و از برونشيت مزمن پيشگيري كند و سرماخوردگي را آرام كند. همچنين، مصرف فلفل قرمز مي‌تواند به حل كردن لخته‌هاي خون تحريك و فعاليت بخشيده و از حملات قلبي محافظت كند. فلفل قرمز همچنين داراي خاصيت مسكن درد است.

مصرف فلفل قرمز بعد از مصرف فلفل قرمز، احساس سوزش در دهان ممكن است ايجاد شود، كه اين احساس نتيجه خوبي دارد. زيرا احساس سوزش و تندي در زبان و گلو، مغز را تحريك مي‌كند و موجب ترشح ماده‌اي به نام اندروفين مي‌شود كه يك نوع مرفين طبيعي است و باعث كاهش درد و ايجاد احساس فرح و نشاط مي‌شود. براي كاهش تندي فلفل قرمز، روش‌هاي مختلفي وجود دارد. برخي توصيه مي‌كنند بلافاصله بعد از مصرف، مقداري ماست مصرف كنيد تا التهاب زبان و معده را آرام كند. در تايلند، دانشمندان باور دارند كه ماده فعال تندي فلفل در چربي‌ها حل مي‌شود، بنابراين مصرف شير پرچرب يا بستني چرب مي‌تواند موثر باشد. عموماً مصرف شير تأثير سريعتر و بهتري دارد.

دانه فلفل قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خريد دانه فلفل قرمز-خواص دانه فلفل قرمز-دانه فلفل سبز-خوردن دانه فلفل خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع دانه فلفل قرمز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
دانه فلفل قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع دانه فلفل قرمز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد دانه فلفل قرمز-خواص دانه فلفل قرمز-دانه فلفل سبز-خوردن دانه فلفل با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دانه فلفل قرمز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

دانه فلفل قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و دانه فلفل قرمز و خريد دانه فلفل قرمز-خواص دانه فلفل قرمز-دانه فلفل سبز-خوردن دانه فلفل كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

 

 

 

دانه فلفل قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فلفل ها انواع مختلفي دارند كه مصرف آن ها براي انواع غذا ها مي تواند مفيد باشد. فلفل سياه و قرمز از مشهور ترين انواع فلفل ها هستند كه به بررسي خواص فلفل قرمز خواهيم پرداخت. خواص دانه فلفل قرمز را در پرشين وي بخوانيد.
خواص دانه فلفل قرمز
فلفل قرمز يكي از گياهان بسيار مفيد درماني است.فلفل قرمز را نبايد با فلفل سياه يا خردل كه هر يك به نوعي در رديف چاشني هاي تند هستند اشتباه كرد، زيرا:
۱) اينها محرك هستند در صورتي كه فلفل قرمز مسكن و آرام بخش است.مثلا گرد فلفل قرمز را به راحتي مي توان روي زخم هاي باز گذاشت و بسيار مفيد است و هيچ گونه تحريكي ايجاد نمي كند.ولي خردل و فلفل سياه خاصيت درماني ندارند.
پماد فلفل قرمز
۲) پماد فلفل قرمز براي رماتيسم و التهاب به صورت استعمال خارجي و در برخي موارد حتي به صورت داخلي بسيار كمك كننده است.مصرف فلفل قرمز علاوه بر آنكه آرامبخش و نيروبخش بوده ضد اسپاسم نيز مي باشد و براي كليه، طحال و لوزالمعده بسيار مفيد است.
۳) در موارد يبوست گرد فلفل قرمز با دوز بالا اثر درماني سريع دارد (۱۰۰۰ـ۶۰۰ميلي گرم) بديهي است دوز بالا براي اشخاص مختلف متفاوت است.فلفل قرمز در موارد حمله هاي خفگي مبتلايان به آسم مفيد است (در صورتي كه به فلفل قرمز آلرژي نداشته باشيد) اين ماده را در درمان اسهال ساده يا اسهال خوني نيز مي توان مصرف كرد.در تحقيقات جديد علمي جهان اثبات شده كه فلفل قرمز بهترين داروي ريه و خلط آوري قوي است و براي پيشگيري و تسكين برونشيت مزمن مفيد است و ضد احتقان است.
خواص دانه فلفل قرمز
اگر هفته اي سه بار غذاي تند با فلفل قرمز مصرف شود، مجاري تنفسي از احتقان رها مي شوند و از برونشيت مزمن پيشگيري مي شود و سرماخورگي را آرام مي كند به علاوه مصرف آن حل كردن لخته خون را در بدن تحريك و فعال مي كند و انسان را در برابر حمله هاي قلبي محافظت مي كند.فلفل قرمز مسكن درد است.
مصرف فلفل قرمز
وقتي پس از مصرف فلفل قرمز از تندي آن در دهان احساس سوزش مي كنيد، اين احساس نتيجه خوبي به دنبال دارد، زيرا احساس سوزش و تندي در زبان و گلو، مغز را تحريك مي كند و ماده اي به نام اندرونين ترشح مي شود كه نوعي مرفين طبيعي است و باعث از بين بردن احساس درد و ايجاد سبكي احساس فرح و نشاط مي شود.براي رفع تندي فلفل قرمز توصيه هاي مختلفي وجود دارد.عده اي توصيه مي كنند خوردن كمي ماست بلافاصله التهاب زبان و معده را آرامش مي بخشد.در تايلند دانشمندان معتقدند كه ماده فعال تندي فلفل در چربي ها حل مي شود لذا براي رفع تندي، مصرف شير پرچرب يا بستني چرب موثر است، معمولا مصرف شير تاثير سريع تر و بهتري دارد.
دانه فلفل قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خريد دانه فلفل قرمز-خواص دانه فلفل قرمز-دانه فلفل سبز-خوردن دانه فلفل مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 267 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593123

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .